Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Keiru | użytkownik

imię i nazwiskoeM. Gie (; adresSzczecin zarejestrowany12.02.2009 @19:29:45 ostatnio na stronie13.08.2009 @14:40:39

Amator amatorski.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypekeiruchna Gadu-Gadu833987
digarty1 komentarze14 posty na forum0

komputer / sprzęt
Fajny, hehe

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+zeroq    06.10.2009 @21:47:42
odbudowujemy grupę nr2 czyli Szczecin - dołącz do nas - http://www.digart.pl/grupy/2/Szczecin
_______
...
~lostintheuniverse    15.08.2009 @22:21:36
hei hei hei. poznajesz?
~naudiz    14.02.2009 @09:14:31
siemano :P
_______
czikiczikczik
~NekoYoukaii    13.02.2009 @19:16:58
Nie nie dodam wiesz ;\




...Czekaj bo zapomniałam jak. Znaczy sie nie widze tego tego XD'
~Tailunto    13.02.2009 @17:52:09
yaay, dzięki za obserwowanie mnie ;D
_______
...i tak powstał Chockapic
~GallopingHorse    13.02.2009 @17:39:17
dziękuję za obserwacje, i cieszę się, że też się skusiłaś na diga
~NekoYoukaii    13.02.2009 @17:08:27
AHAHAHA dobra teraz tak na poważnie- nie wiedziałam że to jeszcze tam mam XD


~NekoYoukaii    13.02.2009 @14:41:18
Hahaha lol chyba u Ciebie ;\
rozwój użytkownika (satysfakcja)

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt